Nieuws

Werkgevers: overstap naar Mijn Pensioenadministratie op 5 januari 2021

Goed nieuws: op 5 januari 2021 stapt u over naar Mijn Pensioenadministratie! Eerder stelden we de overgang uit door problemen met eHerkenning. Gelukkig hebben onze specialisten de oplossing gevonden. De inlogsystematiek is uitvoerig getest, waarmee u erop kunt rekenen dat u probleemloos kunt overstappen.

Dit betekent dat u nog tot en met 4 januari 2021 gebruik maakt van www.azlonline.eu om uw pensioenzaken te raadplegen. In de eerste week van januari ontvangt u van ons een brief met informatie om de overstap naar Mijn Pensioenadministratie af te ronden. Daarin leest u hoe u met uw eHerkenningsmiddel toegang krijgt tot Mijn Pensioenadministratie.

Noteer deze datums in uw agenda

  • Tot en met 4 januari 2021 maakt u gebruik van www.azlonline.eu om uw pensioenzaken te raadplegen. Bijvoorbeeld facturen en overzichten.

  • In week 1 ontvangt u per post een registratiebrief met de finale toegangsinformatie voor de nieuwe administratieve omgeving. De brief bevat een code. Vul deze in zonder de puntjes.

  • Vanaf 5 januari 2021 kunt u uitsluitend nog gegevens en wijzigingen verzenden via: portal.mijnpensioenadministratie.nl/bw. U ontvangt automatisch een digitaal bericht als er iets klaar staat of als we u willen wijzen op een actie. Dat betekent per e-mail of via de functie 'Berichten' in de nieuwe omgeving. We sturen geen facturen meer per post.

Wij zijn er voor u 

Onze medewerkers helpen u graag bij de stappen die u moet zetten in de overstap naar Mijn Pensioenadministratie. Hebt u vragen, neem dan contact met ons op. Meer informatie vindt u ook op onze speciale informatiepagina over eHerkenning.