Goed nieuws: op 5 januari 2021 stapt u over naar Mijn Pensioenadministratie! Eerder stelden we de overgang uit door problemen met eHerkenning. Gelukkig hebben onze specialisten de oplossing gevonden. De inlogsystematiek is uitvoerig getest, waarmee u erop kunt rekenen dat u probleemloos kunt overstappen.
Dit betekent dat u nog tot en met 4 januari 2021 gebruik maakt van www.azlonline.eu om uw pensioenzaken te raadplegen. In de eerste week van januari ontvangt u van ons een brief met informatie om de overstap naar Mijn Pensioenadministratie af te ronden. Daarin leest u hoe u met uw eHerkenningsmiddel toegang krijgt tot Mijn Pensioenadministratie.
Noteer deze datums in uw agenda
- Tot en met 4 januari 2021 maakt u gebruik van www.azlonline.eu om uw pensioenzaken te raadplegen. Bijvoorbeeld facturen en overzichten.
- In week 1 ontvangt u per post een registratiebrief met de finale toegangsinformatie voor de nieuwe administratieve omgeving. De brief bevat een code. Vul deze in zonder de puntjes.
- Vanaf 5 januari 2021 kunt u uitsluitend nog gegevens en wijzigingen verzenden via: portal.mijnpensioenadministratie.nl/bw. U ontvangt automatisch een digitaal bericht als er iets klaar staat of als we u willen wijzen op een actie. Dat betekent per e-mail of via de functie 'Berichten' in de nieuwe omgeving. We sturen geen facturen meer per post.
Wij zijn er voor u
Onze medewerkers helpen u graag bij de stappen die u moet zetten in de overstap naar Mijn Pensioenadministratie. Hebt u vragen, neem dan contact met ons op. Meer informatie vindt u ook op onze speciale informatiepagina over eHerkenning.