Wilt u toetreden als nieuwe werkgever door een fusie? Dan is het belangrijk om ons op tijd hierover te informeren. Hieronder vindt u de gegevens die u vóór en na de oprichting van de nieuwe organisatie moet doorgeven.
1. Vóór de oprichting:
- de bedrijfsnaam
- de contactpersoon
- het e-mailadres
- de vermoedelijke datum van oprichting
- de lengte van een fulltime werkweek (aantal uren)
- de wijze van salarisaanlevering (ADP, RAET, AFAS of handmatig), en
- of de organisatie een afsplitsing is van een andere aangesloten organisatie.
2. Na de oprichting:
- kopie van de statuten
- lijst van werknemers per datum aanvang, aangevuld met NAW-gegevens
- in het geval van een afsplitsing, of er nog werknemers in dienst blijven bij andere werkgevers, en
- de salarisgegevens. Dit moet alleen als de oprichting plaatsvindt vlak voor het volgende boekjaar. Dit gebruiken wij voor het vaststellen van het voorschot.